Reklamačný poriadok Reality DPA
Reality DPA (ďalej len "RK") vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa tento reklamačný poriadok.
- Reklamačný poriadok upravuje podmienky uplatnenia a vybavovania reklamácií a vzájomné práva a povinnosti RK a klienta v rámci reklamačného konania. Každý klient má právo uplatniť u RK reklamáciu poskytnutej služby.
- Klient má právo uplatniť reklamáciu osobne v kancelárii (prevádzke) RK na adrese Československej armády 8B, Martin alebo písomne na adrese sídla firmy Šajgalíková-DPA, sro, Červenej armády 1061/25, 038 53 Turany.
- Reklamáciou sa rozumie uplatnenie nároku klienta na preverenie kvality, rozsahu a správnosti poskytnutej služby.
- Klient je povinný k reklamácii priložiť všetky dokumenty, ktoré preukazujú resp. potvrdzujú správnosť jeho tvrdenia.
- RK vyrieši reklamáciu neodkladne, v opodstatnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- RK môže reklamáciu uznať ako oprávnenú alebo neoprávnenú. Pri oprávnenej reklamácii je RK povinná na svoje náklady vykonať kroky na odstránenie nežiadúceho stavu a poskytnúť klientovi primeranú náhradu. Pri neoprávnenej reklamácii je RK povinná klienta bezodkladne informovať o zamietnutí reklamácie.
- Všetky osobné údaje a dokumenty súvisiace s reklamáciou podliehajú ochrane osobných údajov v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
- Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť 01.05.2019.
- Spory medzi RK a klientom môžu byť riešené v zmysle ustanovení zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia.